Zwyczajne takie notesy mają na okładce a także na stronie tytułowej lub na odwrocie logo firmy, która je zamówiła, jednakże na niektórych portalach też promocji poszczególnych towarów lub usług. Klient w trakcie korzystania z takiego notesu może się zatem na bieżąco zapoznawać z ofertą konkretnej marki. Obecność reklamy w jego życ iu spowoduje, że może on zmodyfikować sposób postrzegania firmy na bardziej pozytywny i nieomalże ją polubić. Bez wątpienia dobrym pomysłem są także gadżety typu kamizelki odblaskowe z nadrukiem, zwłaszcza jeśli firma działa w biznesie motoryzacyjnej czy sprzedaży paliw, ogólnie związanej z kierowcami albo rowerzystami, którzy mogą takich kamizelek potrzebować. Długopisy i kubki oczywiście także wciąż są popularne, niemniej jednak często obserwujemy również, że firmy poszukują innowacyjnych pomysłów na gadżety i pragną się odróżnić od konkurencji, oferując coś nieszablonowego, aczkolwiek chętnie używanego przez potencjalnych klientów i jest to bardzo dobre postępowanie, bo wtedy firma może zilustrować się w nieco inny sposób i pozyskać uwagę klientów poszukujących rozwiązań nowoczesnych.
Warto sprawdzić: tanie gadżety reklamowe z nadrukie